דף הבית » שירות לקוחות טכנולוגי » כל פרטי שירות הלקוחות ופרטי ההתקשרות של Partner tv
כל פרטי שירות הלקוחות ופרטי ההתקשרות של Partner tv

כל פרטי שירות הלקוחות ופרטי ההתקשרות של Partner tv

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

חברת פרטנר תקשורת בע”מ הינה קבוצת תקשורת ישראלית מובילה המציעה מגוון רחב של שירותים ללקוחותיה. שירותים אלה כוללים טלפוניה סלולרית סלולרית, שירותי אינטרנט, שירותי טלוויזיה מוגברת (OTT), טלפוניה קווית, טלפוניה בינלאומית, שידור, תקשורת נתונים וממשק תעריף ראשי (PRI). מאז השקתה באוגוסט 2017, פרטנר TV היא רשת הטלוויזיה של ישראל עם קצב גידול המנויים הגבוה ביותר. Partner TV מספקת ללקוחותיה שילוב של עשרות ערוצים ליניאריים ושירותי וידאו לפי דרישה, ממיר 4K Android TV המונע על ידי חווית משתמש אינטליגנטית וייחודית, והסכמים אסטרטגיים עם אפליקציות התוכן הגדולות בעולם. בעשרות מקומות ברחבי ישראל, תקשורת מניעה את בניית תשתית סיבים אופטיים, המחברת משפחות ועסקים לחיבור האינטרנט המהיר והמשוכלל ביותר בארץ. ה-ADS של פרטנר נסחרות ב-NASDAQ Global Select MarketTM, בעוד שמניות החברה ניתנות לקניה ולמכירה בבורסה לניירות ערך בתל אביב (NASDAQ ובבורסה: PTNR).

לפי מדד BdiCode, המזהה את “העסקים הטובים ביותר לעבוד עבורם” בישראל, פרטנר תקשורת זכתה במקום הראשון מבין חברות התקשורת הישראליות.

אתה יכול לגלות את כל פרטי הקשר של Partner tv, כולל מספר הטלפון של תמיכת הלקוחות שלהם, ממש כאן.

מספר טלפון של שירות לקוחות: 1-800-800-054 או *5474

כתובת מייל: [email protected]

אתר אינטרנט: http://www.partner.co.il/

כתובת פיזית: רחוב עמל 8 P.O. תיבה 435, פארק התעשייה אפק ראש העין 48103 ישראל.

מספר פקס: 074-7077858

עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/PartnerIL/

אינסטגרם: https://www.instagram.com/partner_il/

טוויטר: https://twitter.com/partneril

לינקדאין: https://www.linkedin.com/company/partner-israel/

וואטסאפ: 0543228822

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UChjYfd-FZEMlGo4yheWLXNQ

מהם שירותי Partner tv?

חברת התקשורת פרטנר ישראל מספקת מגוון שירותים, אחד מהם נקרא Partner Fiber ומציע מבחר חבילות לאינטרנט סיבים אופטיים מהירים במיוחד. אם נסעתם באחד מהכבישים הראשיים של ישראל, יש סיכוי טוב שראיתם שלטי פרסום גדולים עבור פרטנר עם התיוג המצחיק “תגידו לגידי ” או Tell Gidi. אנו הולכים לבחון את היתרונות והחסרונות של שירותי האינטרנט של פרטנר, כמו גם חבילות האינטרנט שלהם, כדי לקבוע עד כמה הם מתפקדים מבחינת יעילות, זמינות ותמורה לכסף.

האם פרטנר אינטרנט טוב?

פרטנר אינטרנט הוא ספק אמין שמציע רוחב פס מספיק ולרוב פועל ללא הפרעות. היא מחזיקה מעמד בהשוואה למתחרותיה הישראליות בזק והוט. אין הבדל גדול באיכות השירות בין ספקי האינטרנט והטלקומוניקציה העיקריים הרבים בישראל. סיבים אופטיים ורשתות אלחוטיות הפועלות יחד עשויות לספק בקלות רוחב פס מספיק כדי לענות על כל צורכי האינטרנט של משק הבית שלך.

3 סיבות לבחור שותף

פרטנר היא ספקית אינטרנט מובילה בישראל. פרטנר מספקת תוכניות אינטרנט מהיר ללא הפרעות בשעות השיא וזמינות נרחבת ברחבי ישראל.

1. אין הפרעה לשעת שיא: פרטנר היא ספקית האינטרנט היחידה שאין לה שעת שיא, כך שהמהירות שאתה מקבל תמיד זהה.

2. זמינות רחבה: לפרטנר יש כיסוי בלמעלה מ-90% מישראל והרשת שלהם נבנתה להיות חסינת עתיד כך שהיא תוכל לצמוח עם הביקוש בעתיד.

3. תוכניות אינטרנט משתלמות: פרטנר מציעה חבילות במחיר תחרותי המעניקות לך גישה למהירויות מהירות, חיבור אמין ושימוש בלתי מוגבל בנתונים בנקודת מחיר משתלמת

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן