דף הבית » שירות לקוחות טכנולוגי » פרטים מלאים של HP ישראל של מידע ליצירת קשר ושירות לקוחות
פרטים מלאים של HP ישראל של מידע ליצירת קשר ושירות לקוחות

פרטים מלאים של HP ישראל של מידע ליצירת קשר ושירות לקוחות

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

חברת טכנולוגיות המידע הרב-לאומית האמריקאית HP Inc. מטה בפאלו אלטו, קליפורניה, והיא מייצרת מחשבים אישיים (PC), מדפסות ואספקה ​​נלווית, כמו גם פתרונות הדפסה בתלת מימד. החברה נוסדה בשנת 1939 והיא אחת מחברות טכנולוגיית המידע הגדולות בעולם.

הוא הוקם ב-1 בנובמבר 2015 ומיתוג מחדש מעסקי המחשבים האישיים והמדפסות של חברת Hewlett-Packard הוותיקה. חטיבות המוצרים הארגוניות והשירותים העסקיים של החברה לשעבר נודעו בשם Hewlett Packard Enterprise באותה תקופה. ההפרדה בוצעה באופן שבו Hewlett-Packard מותגה מחדש כ-HP Inc., בעוד Hewlett-Packard Enterprise הוקמה כתאגיד ציבורי נפרד הנסחר באופן עצמאי. Hewlett-Packard Enterprise נסחרת תחת הסמל שלה, HPE, אך HP Inc. שומרת על היסטוריית מחירי המניות של פקארד של Hewlett-Pre-2015 ועל סמל המניה הקודם שלה, HPQ. HP Inc שומרת גם על שם המותג Hewlett-Packard.

כאן תוכל למצוא את כל הפרטים ליצירת קשר עם HP ישראל, כולל מספר הטלפון של שירות הלקוחות שלהם.

מספר טלפון של שירות לקוחות: 09-8304848

כתובת דוא”ל: [email protected]

אתר אינטרנט: https://www.hp.com/il-he/home.html

כתובת פיזית: רחוב החצורן דרום אזור תעשייה נתניה 42505 נתניה ישראל

מספר פקס: 09-8304849

עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/HP

אינסטגרם: https://www.instagram.com/hp/

טוויטר: https://twitter.com/HPNews

לינקדאין: https://www.linkedin.com/company/hp/

WhatsApp: לא זמין

YouTube: https://www.youtube.com/hp

היכן אוכל לקנות את מוצר HP בישראל?

אתה יכול להשיג את מוצרי HP בישראל דרך Ivory (כתובת המייל שלהם היא [email protected]) ו-Office Depot, שהם שניים מהמקומות הטובים ביותר לרכישת מוצרי HP בארץ (פרטי התקשרות: 072 250 65 50)

האם HP היא חברה ישראלית?

המטה של ​​חברת HP האמריקאית ממוקם בפאלו אלטו, קליפורניה. HP הוא תאגיד רב לאומי. זה לא חברה שבסיסה בישראל. Hewlett-Packard, המכונה בראשי התיבות HP, היא חברת טכנולוגיית מידע עולמית שמשרדיה הראשיים נמצאים בפאלו אלטו, קליפורניה. וויליאם היולט ודיוויד פקארד, שניהם מהנדסים אמריקאים, הניחו את היסודות לחברה כשהם הקימו אותה. HP היא גם אחת מהיצרניות הגדולות בעולם של מחשבים אישיים וגם אחת מהיצרניות המובילות בעולם של מוצרי אלקטרוניקה לצרכן.

האם HP תומכת בישראל?

HP היא חברה רב לאומית המספקת מגוון רחב של שירותים ומוצרים. זוהי אחת החברות המוכרות ביותר בעולם. HP הייתה תומכת חזקה בישראל באמצעות פרויקטים שונים בהתנחלויות ובמחסומים, היא מרוויחה כסף כבר יותר מ-20 שנה וחוסכת אותו.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן