דף הבית » שירות לקוחות טכנולוגי » כל המידע על: שירות לקוחות חם ופרטי התקשרות נוספים
הוט שירות לקוחות

כל המידע על: שירות לקוחות חם ופרטי התקשרות נוספים

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

הוט שירות לקוחות

בישראל, הוט מערכות טלקומוניקציה בע”מ היא עסק המציע שירותים כמו טלוויזיה בכבלים, גישה לאינטרנט של מייל אחרון, אינטרנט בפס רחב וצורות תקשורת אחרות. בנוסף לכך, היא מציעה מגוון שירותי העברת נתונים ושירותי רשת במגוון מחירים, וכן שירותים למגזר המסחרי ושירותי עזר נוספים.

החברה נוסדה בשנת 1987 והבעלים שלה הוא Altice Europe N.V. המנכ”ל הנוכחי הוא טל גרנות גולדשטיין, ארגון האם שלה הוא New Altice Europe B.V. והחברות הבנות שלה הן הוט מובייל, הוט-נט ושירותי אינטרנט בע”מ.

אם אתה מחפש את הפרטים על Hot Telecommunication Systems Ltd להלן הרשימה:

מספר טלפון של שירות לקוחות: 00 972 77-707-4690

מספר טלפון נייד: 053-8856900

כתובת מייל: [email protected] או [email protected]

אתר אינטרנט: http://www.hot.net.il/

כתובת פיזית: תל אביב-יפו, ישראל

מספר פקס: 1-801-700-701

עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/hot.net.il#!/hot.net.il/app_518013718270411

טוויטר: https://twitter.com/hotnetil

Whatsapp: https://api.whatsapp.com/send/?phone=972538856900&text&type=phone_number&app_absent=0

YouTube: https://www.youtube.com/user/hot

מידע רקע קצר על Hot Telecommunication Systems Ltd.

החברה הוקמה ב-18 באוגוסט 2003, כאשר ערוצי מטב, תבל וגולדן, שלוש חברות כבלים ארציות בישראל, איחדו כוחות. ניתן לקשר זאת ישירות לתחרות הגוברת בין ספקי טלוויזיה בלוויין מקומיים כן. מאז סוף שנות ה-90, חברות אלו רצו לחבור יחד כדי לחסוך כסף בעלויות ניהול ורכישת תוכן. הם רצו לעשות זאת במיוחד לאחר הקמת yes כדי למנוע ממנה לצמוח, אבל הרגולטור המונופול של ממשלת ישראל לא נתן להם עד שיהיו ל-yes לפחות מספר מסוים של מנויים. מאחר שכל אחת משלוש החברות המקוריות הייתה מוסדרת על ידי עיר או אזור אחר, הן לא התחרו זו בזו.

שירותי הטלוויזיה הדיגיטלית של הוט כוללים כ-200 ערוצים באנגלית וגם בשפות אחרות. להוט יש גם מספר ערוצים שזמינים רק דרך המותג הוט. הוט עדיין מציעה שירותי טלוויזיה אנלוגיים, למרות שהיא מתכננת להפסיק לעשות זאת עד 2012. עם זאת, השירות האנלוגי כבר נותק במקומות רבים, כולל במרכז הארץ, לטובת אותות דיגיטליים. כעת, לקוחות HOT רבים זקוקים לקופסת מפענח כדי לצפות בשידורים.

זמן לא רב לאחר הקמתה, הוט החלה להציע שירותי טלקום מקומיים באמצעות VoIP, או טכנולוגיית קול-על-אינטרנט, כמו גם שירותי גישה לאינטרנט. הוט אינה ספקית אינטרנט והיא רשאית להציע רק גישה של מייל אחרון. נכון לשנת 2006, היו להוט כ-950,000 לקוחות. כ-60% מהם השתמשו בשירותי טלוויזיה דיגיטלית, יותר מ-400,000 השתמשו בשירותי אינטרנט, ויותר מ-100,000 השתמשו בשירותי טלפון.

נכון לסוף 2005 היה להוט שירות VOD גדול עם תכנים כמעט מכל הערוצים ותכנים שחברות אחרות לא הציגו.

ב-2009 רכש פטריק דרהי, איש עסקים, מניות נוספות של החברה. דרהי סיימה את ההשתלטות ב-2011, וב-2012 היא הגישה הצעה לרכישת המניות האחרונות. אז, החברה של דרהי, Altice Europe NV, מחזיקה כעת בהוט החל מ-2018.

הוט קיבלה רישיון לנהל ספק שירותי אינטרנט בצורה של חברת בת בדצמבר 2010. משרד התקשורת בישראל אישר בפברואר 2021 את ההשקעה של הוט בפרויקט תשתית סיבים אופטיים של IBC בסך 170 מיליון שקל, כל עוד התקיימו מספר תנאים של הגבלים עסקיים. .

בשנת 2018, הוט החלה להציג את ערוץ Kan11 בערוץ 511 לראשונה ברזולוציית 4K.

השתתפות חברת הוט מערכות תקשורת בע”מ בהתנחלויות ישראליות

האו”ם פרסם ב-12 בפברואר 2020 מאגר מידע על עסקים המנהלים עסקים ברמת הגולן הכבושה ובגדה המערבית. מאגר המידע של הגדה כולל את מזרח ירושלים וכן אזורים אחרים בגדה המערבית. בשל מעורבותה בהתנחלויות ישראליות בתוך אזורים כבושים אלה, אשר האומות המאוחדות וארגונים בינלאומיים אחרים סבורים כי הם מפרים את החוק הבינלאומי, הוט טלקום נכללה במאגר המידע.

ביקורות על הוט מערכות טלקומוניקציה בע”מ.

הוט הואשמה בכך שסירבה להציע שירות לכמה אזורים בישראל, תוך שהיא מחויבת לעשות זאת חוזית. אותם אזורים שהם ברובם חרדיים וערבים-ישראלים, כמו גם הערבה, סובלים ממחסור חמור. הוט השיבה כי היא כבר מספקת שירות ל-95%–98% מהמדינה וביקשה פטור רשמי מאספקת שירותים למקומות מסוימים, החלטה שבשליטת משרד התקשורת.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן