דף הבית » שירות לקוחות פיננסים » שירות לקוחות AIG וכל פרטי הקשר
שירות לקוחות AIG וכל פרטי הקשר

שירות לקוחות AIG וכל פרטי הקשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

American International Group, Inc. (AIG) היא אחת מחברות הביטוח המובילות בעולם. חברות חברות ב-AIG מציעות ללקוחות בכ-70 מדינות ותחומי שיפוט מגוון רחב של ביטוחי רכוש ונפגעים, ביטוח חיים, פתרונות פרישה ושירותים פיננסיים אחרים. בין האפשרויות הרבות הללו, ישנם מוצרים ושירותים המסייעים לעסקים ולאנשים להגן על נכסיהם, להתמודד עם סיכונים ולתכנן פרישה בטוחה.

קורנליוס ואן דר סטאר, אמריקאי שנולד בקליפורניה ב-1892 ומת ב-1968, הקים את AIG בסין ב-1919. החברה עשתה יותר עסקים באירופה, אמריקה הלטינית והמזרח התיכון, כמו גם באסיה. עד סוף המאה ה-20, חברת AAU גדלה בכל רחבי סין ואל דרום אסיה, שם היו לה סניפים בפיליפינים, אינדונזיה ומלזיה. סטאר פתח את משרדו הראשון בארה”ב בשנת 1926. הוא נקרא AIU (American International Underwriters). סטאר העביר את מטה החברה שלו משנחאי לניו יורק ב-1939.

בשנת 1996 פתחה AIG Global סניף בישראל וב-1997 החלו למכור את מוצריהם שם. הסניף הישראלי של AIG הוקם כדי להתחרות בחברה החדשה של ביטוח ישיר 555 בשוק הביטוח הישיר (שהוקמה ב-1994). AIG ישראל חברה לביטוח בע”מ מוכרת ביטוח ישיר לדברים כמו רכב, בתים, משכנתאות, חיים, עסקים, נסיעות לחו”ל ועוד.

בישראל, AIG ישראל חברה לביטוח בע”מ פועלת מאז מאי 1997. היא בבעלות הן של קבוצת אורק והן בבעלות AIG כולה. בינואר 2013 ביצעה חברת AIG עסקה עם אורק לרכישת כל מניותיה בחברה. העברת המניות הסתיימה במאי 2013.

לחברה אישור לעשות הן ביטוח כללי והן ביטוח חיים. ישנם סניפים פרטיים (רכב רכוש, רכב פרטי ודירות), ביטוח בריאות ותאונות אישיות, ביטוח חיים וביטוח משכנתא. ישנם גם ענפי ביטוח מסחרי (ביטוח מקיף לעסק, ביטוח אובדן רכוש, ביטוח הנדסי, ביטוח חבות מעבידים וביטוח אחריות צד ג’). הסוג השלישי של הביטוח הוא ביטוח אחריות מוצר, הכולל ביטוח אחריות מקצועית וביטוח נושאי משרה ודירקטורים.

כאן תוכלו למצוא את כל פרטי הקשר של AIG, כולל מספר הטלפון של שירות הלקוחות שלהם.

מספר טלפון של שירות לקוחות: 03-9272300

כתובת מייל: [email protected]

אתר אינטרנט: https://www.aig.co.il/

כתובת פיזית: רחוב חסיבל 25, פתח תקווה

מספר פקס: לא זמין

עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/aigisrael

אינסטגרם: https://www.instagram.com/aig_il/

טוויטר: https://mobile.twitter.com/aigisrael

לינקדאין: https://www.linkedin.com/company/aig/

וואטסאפ: 052-8880337

יוטיוב: https://www.youtube.com/user/aigisrael

האם AIG היא חברה טובה לביטוח?

כשמדובר בפוליסות ביטוח חיים ושביעות רצון הלקוחות, AIG Insurance אינה בין החברות המובילות. J.D. Power דירג את שביעות רצון הלקוחות של החברה ב-2 מתוך 5 בלבד, ומדד התלונות של NAIC גבוה בצורה חריגה ביחס לגודל החברה.

האם AIG היא חברה חוקית?

AIG היא חברת שירותים פיננסיים המספקת ביטוח חיים ומוצרי ביטוח אחרים. זהו אחד הספקים הגדולים של ביטוח חיים בארצות הברית.

AIG אינה חברת הונאה או הונאה כמו שאנשים רבים מאמינים שהיא. החברה קיימת מאז 1919.

כמה זמן לוקח ל-AIG לשלם?

המשרד פועל משנת 1919 וצבר מוניטין של ביצוע מהיר בתשלום תביעות. משך הזמן הטיפוסי שלוקח תביעות לעיבוד AIG הוא בין שבעה לעשרה ימי עסקים.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן