דף הבית » מידע מקצועי » שירות לקוחות אלטשולר שחם ופרטי התקשרות מלאים
שירות לקוחות אלטשולר שחם ופרטי התקשרות מלאים

שירות לקוחות אלטשולר שחם ופרטי התקשרות מלאים

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

קבוצת משרדי בית ההשקעות אלטשולר שחם כוללת חברה ציבורית בשם אלטשולר שחם פיננסים בע”מ. יאיר לוינשטיין, בעל ניסיון של כ-28 שנים בשוק ההון, משמש כמנכ”ל אלטשולר שחם פיננסים. הפיכתה של אלטשולר שחם גמל ופנסיה, שנרשמה כחברה ציבורית והחלה להיסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב בשנת 2019, לחברה פרטית בבעלות מלאה של אלטשולר שחם פיננסים הובילה להקמת החברה ב. 2022 כחלק ממאמץ גדול יותר לארגון מחדש של אלטשולר שחם גמל ופנסיה. ניהול חיסכון ארוך טווח הוא המוקד העיקרי של אלטשולר שחם פיננסים. תפקיד זה מבוצע על ידי אלטשולר שחם גמל ופנסיה, שבניהולה של המנכ”לית ענת כנפו תבור.

כמו כן, מטרת החברה היא להרחיב את היקף פעילותה בתחום השקעות הנדל”ן. מטרה זו תושג, בחלקה, באמצעות הקמת חברה בת נפרדת. בנוסף למאמץ זה, אלטשולר שחם פיננסים פועלת גם לבניית מגזרי עסקים נוספים, חלקם סינרגטיים עם פעילות אלטשולר שחם גמל ופנסיה.

אלטשולר שחם כספים בע”מ הינה חברה המנוהלת במשותף על ידי חברת האם שלה, אלטשולר שחם בע”מ, ולווינשטיין יאיר אחזקות בע”מ. לבעלי הארגון יש מוניטין מוצק, מיומנות משמעותית וניסיון מקצועי רב בתחום מגזר פיננסי המתפרש על פני עשרות שנים.

אלטשולר שחם מחויבת להשקעות נבונות ושקולות, שמירה על פרספקטיבה ממוקדת לטווח ארוך, גמישות ושמירה על ראש פתוח. מטרת הפעולות הננקטות על ידי מנהלי ההשקעות של הקבוצה היא לאתר הזדמנויות השקעה בעלות פוטנציאל משתלם על ידי זיהוי מגמות ותהליכים גלובליים. אנו מאמינים באסטרטגיה ייחודית המשלבת מקצועיות עם ערכים, איכות ללא פשרות והתחדשות מתמשכת, המאפשרת לנו להגיב ביעילות לנסיבות המשתנות בשוק. אנו מאמינים כי היכולת לראות דפוסים ולהגיב במהירות להתפתחויות בשווקים הפיננסיים בישראל ובעולם היא הגורם החשוב ביותר בקביעת רמת ההצלחה שאנו נהנים ממנה בטווח הארוך.

תוכל למצוא כאן את כל הפרטים ליצירת קשר עם אלטשולר שחם פיננסים בע”מ, כולל מספר הטלפון של שירות הלקוחות. אם אתם מחפשים מידע זה, הגעתם למקום הנכון.

מספר טלפון של שירות לקוחות: *5054 או +972-73-233-1500

כתובת מייל: [email protected]

אתר אינטרנט: https://www.as-invest.co.il/en/

כתובת פיזית: רח’ הברזל 19 א’, רמת החייל, תל אביב 6971026

מספר פקס: 073-2462700

עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/ASInvest/

אינסטגרם: https://www.instagram.com/altshuler_shaham/?hl=iw

טוויטר: https://twitter.com/AltshulerShaham

לינקדאין: https://www.linkedin.com/company/altshuler-shaham/

WhatsApp: לא זמין

יוטיוב: https://www.youtube.com/user/altshulershaham

מהם היתרונות של שירותים פיננסיים באלטשולר שחם?

  • שערי החליפין טובים.

  • שירות מקצועי שלוקח בחשבון את סובלנות הסיכון של הלקוח ואת כמות החשיפה למטבע חוץ שהוא רוצה.

  • צוות טוב המורכב מאנשי מקצוע מכל העולם שפועלים בשוק המט”ח בישראל ובמקומות נוספים שנים רבות.

  • טיפול אישי וכמה שיותר זמינות.

  • עסקי המט”ח של אלטשולר שחם שירותים פיננסיים מגובה במערכת הרגולציה והציות של קבוצת אלטשולר שחם. במערכת זו יש בקר אשראי, מנהל סיכונים ראשי וקציני ציות ובקרים. כאשר אתם עובדים עם חברת אלטשולר שחם פתרונות פיננסיים בע”מ תוכלו לנצל את המקצועיות, הניסיון והביטחון של חברה בעלת היסטוריה ארוכה בשוק ההון וכן ליהנות ממרווחים אטרקטיביים.

מה מציעות אלטשולר שחם?

אלטשולר שחם מנהל תיקי השקעות, קופות גמל, קרנות השתלמות, קרנות פנסיה וקרנות נאמנות. לאלטשולר שחם יש גם חברות בנות המציעות שירותים נוספים כמו תכנון פרישה, השקעות אלטרנטיביות, שירותי נאמנות ושירותי מטבע חוץ.

מהי הענף של אלטשולר שחם שירותים פיננסיים בע”מ?

תיווך ותיווך של חוזי ניירות ערך וסחורות הם תחומי העסקים המבוצעים על ידי אלטשולר שחם שירותים פיננסיים בע”מ.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן