דף הבית » כללי » רשימת פרטי הקשר של ארקיע ושירות הלקוחות שלה
רשימת פרטי הקשר של ארקיע ושירות הלקוחות שלה

רשימת פרטי הקשר של ארקיע ושירות הלקוחות שלה

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

ארקיע היא חברת תעופה ישראלית שהוקמה רשמית בשם ארקיע איירליינס ישראל בע”מ. בתל אביב, ישראל, בשטח נמל התעופה שדה דב, ניתן למצוא את מטה החברה. זוהי חברת התעופה השנייה בגודלה בישראל, ומלבד שירותיה הפנימיים והבינלאומיים הסדירים, היא מפעילה גם טיסות שכר למקומות במערב אירופה ובכל רחבי הים התיכון. נמל התעופה בן גוריון משמש כמיקומו העיקרי, ואילו נמל התעופה רמון משמש כמוקד לחברה.

כשהתברר שיש ביקוש לחברת תעופה מקומית שתחבר את תל אביב עם אזורים שונים של מדינת ישראל החדשה דאז, במיוחד עם אילת, הנמל הימי החשוב של ישראל הממוקם במפרץ עקבה, נוסדה ארקיע ב-1949. שם חברת התעופה היבשתית של ישראל. ארקיע הייתה ידועה במקור בשם התעופה היבשתית של ישראל. טיסות לקישור בין ערים מרכזיות בישראל החלו ב-1950 עם מטוסי דה-הבילנד DH.89, ואחריהם מטוסי דאגלס DC-3. המסלול עבר מראש פינה בצפון ועד לנמל אילת בדרום. ההסתדרות, ארגון העובדים בישראל, הייתה בעלת העניין הנוסף בחברת התעופה בתקופה זו; לאל על נתח בחברה שווה לחמישים אחוז משוויה הכולל. בשנים שלאחר מכן שינתה חברת התעופה את שמה גם לארקיע איירליינס לישראל וגם לאילתה איירליינס – אבירון. במהלך שנת פעילותה המלאה, הייתה חברת התעופה היבשתית אחראית להסעה של 13,485 לקוחות.

תוכל למצוא את כל הפרטים ליצירת קשר עם ארקיע, כולל המספר למחלקת שירות הלקוחות שלהם, בעמוד זה. אם אתה מחפש אותו, אתה יכול ללחוץ כאן.

מספר טלפון של שירות לקוחות: +972 3-690-3712

כתובת מייל: [email protected]

אתר אינטרנט: http://www.arkia.co.il

כתובת פיזית: נמל התעופה שדה דב תל אביב, ישראל

מספר פקס: לא זמין

עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/ArkiaAirlines

אינסטגרם: https://www.instagram.com/arkia_airlines/?hl=iw

טוויטר: https://twitter.com/travelarkia?lang=en

לינקדאין: https://www.linkedin.com/company/arkia/about/

וואטסאפ: 03-6903712

YouTube: https://www.youtube.com/@TravelArkia

האם ארקיע היא חברת תעופה בטוחה?

ארקיע איירליינס היא אחת מחברות התעופה הישראליות המובילות במזרח התיכון. יש לה מוניטין רב והיא נחשבת לאחת מחברות התעופה הבטוחות בעולם.

לישראל מערכת אבטחה מרשימה שהופכת אותה לאחת המדינות הבטוחות בעולם. גם תעשיית התעופה מתוחזקת מאוד ותמיד מתייחסים לנוסעים בכבוד ובחיוך, וזה יתרון למטיילים שמחפשים חוויה טובה.

איך מזמינים בארקיע?

הזמנת טיסה היא לא קלה כמו שזה נראה. עליכם לוודא שאתם מזמינים בזמן כדי שלא תפספסו את הטיסה שלכם. לארקיע מוקד טלפוני משלה בו תוכלו להזמין טיסות ולברר על השירותים והמחירים שלהם.

אם ברצונכם להזמין טיסה עם ארקיע, התקשרו למספר באתר או בקרו במשרדם בישראל. ניתן להשתמש במספר זה גם לבירורים נוספים: *5758, 03-6909673.

כמה מטוסים עושה ארקיע?

ארקיע היא חברת תעופה הפועלת בישראל. יש לו צי של 5 מטוסים. צי ארקיע מורכב מ-2 איירבוס A321LR, 3 Embraer 195.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן