דף הבית » כללי » הקורס שיפתח לכם עולם של הזדמנויות – קורס קבלני אינסטלציה וכיבוי אש

הקורס שיפתח לכם עולם של הזדמנויות – קורס קבלני אינסטלציה וכיבוי אש

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

בתחום הבנייה, לא משנה כמה אתם קבלני אינסטלציה מנוסים, הוגנים, ומקצועיים, אם אינכם רשומים בפנקס הקבלנים (אותו מנהל “רשם הקבלנים”)  לא תוכלו לבצע עבודות משמעויות שיוכיחו את האיכות שלכם. מגיע לכם לבצע פרויקטים בהיקף כספי של מעל 47,255 ₪, מגיעה לכם ההזדמנות להגיש הצעות למכרזים ממשלתיים, או להעסיק עובדים זרים באופן חוקי וסדור (מה שיחסוך לכם עלויות תיווך רבות!). לכן אנו חושפים בפניכם קורס קבלני אינסטלציה וכיבוי אש אשר יסייע לכם בתהליך הרישום בפנקס הקבלנים ויפתח בפניכם אינספור דלתות לטובת עתיד מקצועי טוב יותר.

מדוע להיות קבלן אינסטלציה וכיבוי אש רשום?

קבלן אינסטלציה רשום הוא למעשה קבלן רשום בענף 190 – מתקני תברואה, אינסטלציה, ומערכות כיבוי אש. הרישום בפנקס הקבלנים מקנה הטבות חשובות לשגשוג מקצועי וכלכלי:

  • מוניטין חיובי: כיום , כאשר לקוחות מחפשים קבלן אינסטלציה, הסינון הראשוני שהם מבצעים הוא בין קבלן רשום לאלו שלא. רשימת הקבלנים הרשומים זמינה באינטרנט והקבלנים הנמצאים בה זוכים לסמל סטטוס של אמינות ומקצועיות.
  • פרויקטים בעלות גבוהה: קבלני אינסטלציה לא רשומים יכולים לבצע עבודות בהיקף של עד 47,255 ₪ בלבד. לעומת זאת, קבלן רשום בדרגת הסיווג הנמוכה ביותר יכול לבצע עבודות בהיקף של עד כ-1.8 מיליון ₪. כל עלייה ברמת הסיווג של קבלן רשום מכפילה את ההיקף המרבי שהקבלן יכול לקחת על עצמו.
  • מכרזים ממשלתיים: רק קבלן רשום יכול להגיש הצעות למכרזים ציבוריים וממשלתיים.
  • העסקת עובדים זרים: קבלן רשום יכול להעסיק בפרויקטים שלו עובדים זרים על פי החוק.

 מדוע חשוב לעשות קורס קבלני אינסטלציה וכיבוי אש ?

תהליך הרישום בפנקס של רשם הקבלנים מונה מס’ שלבים כמו תשלום אגרת בקשה לרישום, הצגת מסמכים רלוונטיים (אישורי ניסיון, אישורי מס, אישורים מקצועיים, הוכחת אי פשיטת רגל, חוסר בהרשעות רלוונטיות לענף הבנייה ועוד… )וביצוע מבחן רשם הקבלנים. מבחן ההסמכה של רשם הקבלנים הוא שלב קריטי בתהליך, ללא ההצלחה בבחינה כל תהליך הרישום בפנקס הקבלנים ירד לטמיון. קורס קבלני אינסטלציה וכיבוי אש מכין אתכם למבחן ההסמכה בצורה הטובה ביותר ומגדיל באופן משמעותי את הסיכוי שלכם לעבור אותו כבר בניסיון הראשון.

מבחן רשם הקבלנים

מבחן קבלני אינסטלציה וכיבוי אש אותו מנהל “רשם הקבלנים” , הוא מבחן מקיף ומאתגר הסוקר טווח רחב של נושאים הקשורים למקצוע. המבחן כולל 70 שאלות המשתרעות על שלושה תחומים עיקריים:

  1. בטיחות כללית: בפרק זה עליכם לענות נכון על לפחות 8 מתוך 10 שאלות על מנת לעבור.
  2. בטיחות בנושאי שאלות בנושאי בטיחות בתחום האינסטלציה וכיבוי אש: בפרק זה עליכם לענות נכון על 7 מתוך 10 שאלות על מנת לעבור.
  3. מקצועיות, חוקים ותקנות, וניהול תקין: בפרק זה עליכם לענות נכון על 33 מתוך 50 שאלות על מנת לעבור.

ישנם קבלנים הניגשים לבחינה ללא הכנה מתאימה, רק כ-15% מהם עוברים את הבחינה בניסיון הראשון, כל השאר צריכים להמתין עד לבחינה הבאה.

איזה קורס קבלני אינסטלציה וכיבוי אש מומלץ?

קבלנים הם אנשים עמוסים, ולכן הדרך המומלצת ביותר לעשות קורס קבלני אינסטלציה וכיבוי אש (ענף 190) היא על ידי קורס מקוון. הקורס המקוון שכ-90% מבוגריו עוברים את מבחן ההסמכה כבר בניסיון הראשון הוא קורס קבלני אינסטלציה וכיבוי אש של “מכלל” הכשרה מקצועית בע”מ. הקורס של מכלל מועבר על ידי מיטב מומחי האינסטלציה וכיבוי האש, הוא מכיל שאלות תרגול ומבחני תרגול שעוזרים לוידוא הבנה ולהכנה מיטבית לקראת ההגשה לבחינה. את הקורס של מכלל ניתן ללמוד מכל מקום ובכל זמן שנוח לכם. הצטרפו לאלפי קבלנים שעברו את הקורס של “מכלל” וכבר נהנים מפרויקטים בהיקפים אדירים ברחבי המדינה. 

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן