דף הבית » כללי » הדרך המהירה ביותר להיות קבלן רשום
הדרך המהירה לקבלן רשום

הדרך המהירה ביותר להיות קבלן רשום

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

הפופולריות של תחום הקבלנות בישראל עולה מידי שנה ויש לכך סיבות רבות. קבלנות הוא תחום מגוון וחשוב, שמביא הזדמנות לרווח כלכלי משמעותי. בשביל שלקבלן תהיה אפשרות להרוויח סכומי כסף גדולים מפרויקטים, הוא צריך להיות מוכר כקבלן רשום. השלב המעכב ביותר בדרך להיות קבלן רשום הוא מבחן ההסמכה של רשם הקבלנים. אז איך תקצרו את המסע אל הרישום בפנקס הקבלנים?

מה כולל מבחן ההסמכה לקבלן רשום?

מבחן ההסמכה של רשם הקבלנים נועד על מנת לבחון את הידע המקצועי והניהולי של קבלנים שרוצים להירשם בפנקס הקבלנים. רשם הקבלנים לא מסתפק בהוכחות של ניסיון קודם ודורש להוכיח ידע עיוני נרחב וברמה גבוהה. הנושאים שקבלנים נבחנים עליהם במבחן ההסמכה משתנים בין ענף לענף, אך כולם כוללים שאלות בנושאי בטיחות, מקצועיות, ניהול תקין, חוקים, ותקנות.

האם מבחן ההסמכה לקבלן רשום קשה?

קבלו את הנתון הבא: רק כ-15% מבין הקבלנים שניגשים למבחן ללא הכנה מקצועית עוברים אותו בניסיון הראשון. הנתון הזה מוכיח כמה מורכב ומקיף מבחן ההסמכה של רשם הקבלנים. גם אם אתם קבלנים מנוסים ומקצועיים, המבחן מכיל שאלות על תקנות ונהלים ספציפיים שלא כולם מתעסקים איתם ביומיום.

מה קורה אם נכשלים בבחינה?

במידה ונכשלתם במבחן ההסמכה בפעם הראשונה ואתם מעוניינים להיבחן במבחן חוזר, עליכם לפנות למערך הבחינות בכתב למייל של רשם הקבלנים. הבחינה החוזרת מחייבת המתנה של 60 ימים לפחות.

אם נכשלתם גם בבחינה השנייה, עליכם להגיש בקשה להיבחן במבחן חוזר, אבל הפעם זה יהיה יותר מסובך. תצטרכו להציג מסמכים המעידים על ניסיון נוסף שצברתם מאז שהגשתם את הבקשה לרישום בפנקס הקבלנים. את הניסיון תצהירו בטופס ייעודי ובנוסף תשלמו שוב את אגרת הבקשה לרישום (560 ₪). תהליך זה ארוך ויכול להימשך חודשים רבים עד שתקבלו את תעודת הקבלן הרשום.

איך אפשר לחסוך זמן בתהליך להכרה כקבלן רשום?

הדרך הטובה ביותר להירשם בפנקס הקבלנים במהירות היא לעבור את מבחן ההסמכה בניסיון הראשון ולחסוך את ההמתנה הארוכה למועדים הנוספים. בשביל להגדיל באופן משמעותי את סיכויי הצלחה שלכם, מומלץ לבצע קורס מקצועי מכין לקראת מבחן ההסמכה. הקורסים המקצועיים של “מכלל הכשרה מקצועית” מקפיצים את אחוזי ההצלחה של בוגרי הקורסים במבחן הראשון לכ-90%. אז איך הקורסים מייצרים הבדל כה משמעותי?

הקורסים המקוונים של “מכלל” לקבלן רשום

מכלל הכשרה מקצועית” מספקים קורסים מקצועיים בענפים שיפוצים (131), איטום (134) ואינסטלציה וכיבוי אש (190). כל הקורסים עוברים באופן מקוון וא-סינכרוני. המשמעות היא שאין שעה או מקום ספציפיים שבהם אתם צריכים ללמוד את הקורס. ניתן ללמוד את הקורסים בזמנכם הפנוי ומכל מקום שנוח לכם.

הקורסים של “מכלל” מועברים על ידי מרצים מומחים בתחומם, שסוקרים את כל החומר הנדרש למבחנים השונים. כמובן שקיימת אפשרות לשלוח שאלות למרצים ולקבל תמיכה בכל היבט של הקורסים. אחד היתרונות המשמעותיים של הקורסים הוא שמובנים בהם שאלות תרגול וסימולציות מבחן שמאפשרות התנסות מעשית של חווית מבחן רשם הקבלנים.

אם אתם אוהבים תהליכים יעילים ומשתלמים, וכבר חולמים לבצע פרויקטים שרק קבלן רשום רשאי, הקורסים של מכלל הם הדרך היעילה לעבור את מבחן ההסמכה בהצלחה.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן