דף הבית » שירות לקוחות קמעונאי » כל הפרטים ליצירת קשר ושירות לקוחות של שופרסל
כל הפרטים ליצירת קשר ושירות לקוחות של שופרסל

כל הפרטים ליצירת קשר ושירות לקוחות של שופרסל

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

שופרסל היא הקמעונאית המובילה בישראל. מטרת החברה היא לספק פתרונות איכותיים ומגוונים לכל לקוחותיה תוך מתן שכר לעובדיה ויחס הוגן לספקיה.

שופרסל בנתה את החנות הראשונה שלה בתל אביב בשנת 1958, הסופרמרקט המודרני הראשון בארץ. הצלחת החנות המקורית מונפה להתרחבות, והגיעה לשיאה במעמדה הנוכחי של שופרסל.

המשרד מפעיל כ-240 חנויות המחולקות לשלוש קטגוריות: שופרסל דיל (חנויות מוזלות עמוקות), שופרסל ביג (חנויות שכונתיות) ושופרסל שלי (חנויות מתמחות) (רשת שכונתית בת 120 חנויות המורכבת מהמותגים לשעבר Hyperneto, Clubmarket, ו חצי קופה). החברה מגדלת את סוג חנות זול פו (כ-25 חנויות למשפחות גדולות), ויש לה גם כמה חנויות אלף (חרדיות). לקוחות יכולים לקנות גם בטלפון, בפקס או באינטרנט (שופרסל ישיר). שופרסל נמצאת בבעלות קבוצת ההשקעות הישראלית אי.די.בי הולדינג באמצעות החברות הבנות שלה.

אם אתם מחפשים את הפרטים המלאים של שופרסל ליצירת קשר, כולל מספר הלקוח, תוכלו למצוא הכל למטה:

מספר טלפון של שירות לקוחות: 1800-68-68-68

מספר טלפון: +972 1-800-565-656

כתובת מייל: [email protected]

אתר אינטרנט: www.shufersal.co.il

כתובת פיזית: שמוטקין בנימין ראשון לציון 30, 7536333 ישראל

מספר פקס: 03-9480906

עמוד הפייסבוק: he-il.facebook.com/shufersal/

אינסטגרם: www.instagram.com/shufersal/

טוויטר: twitter.com/shufersal_il

לינקדאין: www.linkedin.com/company/shufersal/?originalSubdomain=il

וואטסאפ: 052-7986644

YouTube: www.youtube.com/user/Shufersalcor

איך שופרסל התחילה?

סופרים מהעיר דטרויט, מישיגן, התאחדו ב-1958 כדי ליצור את החברה שתהפוך לשופרסל. נייט לוריא, שהיה במקור מסאות’פילד, מישיגן, היה לא רק אחד מהמייסדים השותפים אלא גם היו”ר הראשון של הדירקטוריון. בתחילת 2006 רכשה שופרסל את שוק קלאב, שהייתה אז הרשת הקמעונאית השלישית בגודלה בישראל. כרטיס האשראי שופרסל הועמד לרשות הלקוחות לראשונה על ידי בית העסק באוקטובר 2006. בשנת 2007 הסתכם העסק במחזור מכירות כולל של 9,935 מיליון שקלים חדשים.

בשנת 2009 הקימה חברת בת המכונה “יש” במטרה לשרת את השוק החרדי. הפריטים הנמכרים בחנויות “יש” מיועדים למשקי בית עם יותר אנשים, המחירים זולים יותר, דרישות הכשרות מחמירות יותר, ובחלק מחנויות “יש” יש אפילו שעות שונות לגברים ולנשים. בשנת 2009, ליטיגציה להגבלים עסקיים הייתה תוצאה פוטנציאלית עבור שופרסל כתוצאה מרכישת החברה ב-Club market.

מה זאת אומרת שופרסל?

השם הוא שילוב של המילה הארמית ל”פרימיום” (שופרא) והמילה העברית ל”סל” (סל). הצורה המקורית של השם הייתה פורטמנטו. בשנת 2005 החלה יישום אסטרטגיית התרחבות אסטרטגית ארוכת טווח של החברה, שכללה הקמת שלוש קטגוריות מוצרי סופרמרקט: “שופרסל דיל”, “שופרסל ביג” ו”שופרסל שלי”.

האם שופרסל כשר?

כל מוצר ומוצר כשר גלאט (בהשגחת חתם סופר פתח תקווה ובד”ץ קהילות).

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן